Tisdag

Tisdagar har blivit både min bästa och sämsta dag i veckan, det beror på att varannan vecka kommer personen som får mig att må så sjukt bra hem, och varannan vecka åker han bort. Så har det varit hela sommaren, och det blir liksom värre och värre för varje gång eftersom jag bara tycker om honom mer och mer för varje dag.
Idag är inte en av dom bra tisdagarna, för idag skulle Joel åka igen. När vi vaknade det så var himelen grå och det regnade, och en stund senare låg jag ensam i sängen och försökte somna om. Det var omöjligt. Vi har haft en sån bra vecka, men en så kort. Danmark var egentligen fel vecka, skulle varit på en dålig tisdag vi åkte och inte på en bra. Samtidigt vet jag att man inte ska anpassa sitt liv efter någon annan, inte ens för kärlek men det är fan svårt att låta bli ibland.

Nu väntar en lång vecka med mycket jobbsökande så att jag kan köpa presenter till alla jag tycker om.

1 comment:

Anonymous said...

Det är väldigt fint att du är kär & uppsnärjd. Även om din blogg var så härlig när din bittra sida tog över. Allt tenderar till att bli lite mer komiskt och syrligt då. Men det klart du ska vara lycklig! Du är en av de största inspirationskällorna jag har. Det räcker att bara kika in här, så vill jag skriva och skapa. Trots att våra stilar är så otroligt skilda. Så tack, antar jag.