a young girl very much the worse for drink

Fredag kväll på the eye slutar aldrig i min varma sköna säng, alltid någon annan stans än hemma. Men vad gör det när man får DANSADANSADANSA för en kväll. Sjukt bra var det (som vanligt).

-

HAHA. Måste förresten berätta en sån sjuk sak som hände igår! Alldeles för mycket alkohol gav mig självklart en härlig fyllehicka. Självklart är jag snabb med att fixa att glas vatten eftersom hicka = A THING I CAN'T STAND! När jag kämpar för fullt med att dricka allt vatten i glaset uppochner (alltså knyta-sko-posen utan att sitta på huk) så kommer det en jävla snubbe och försöker ställa sin öl på min rumpa!!!! Daniel frågade vad han höll på med eftersom jag inte märkte nåt för jag var så koncentrerad på mitt vatten och killen svarar: "Jag ska ställa min öl på bordet", varpå Daniel svarar: "DET ÄR INGET BORD, DET ÄR EN RÖV!" vad är oddsen att man ska bli tagen för ett bord liksom?

Skrattar varje gång jag tänker på det. Det är inte varje dag man bli förväxlad med ett bort. Har någon någonsin blivit det därut? HA HA.


ps: JA! jag är medveten om att jag har bullrester mellan tänderna

10 comments:

Anonymous said...

Haha! din lyckost! ett bord liksom! Kan inte bli bättre! haha kul för honom sen. Göll!

Anonymous said...

Hahah men åh så mysigt. Ditt liv verkar vara så sött med små misstag som liksom gör livet glatt. du känns som Audrey Tatou. Se "tillsammans är man mindre ensam"

Anonymous said...

hudtips tack? du har perfekt hy

Anonymous said...

hon kanske bara är bra på photoshop eftersom typ ALLA på hennes kort har perfekt hy?

Anonymous said...

hahah. läser den där meningen om och om igen och skrattar lika mycket varje gång. "DET ÄR INGET BORD, DET ÄR EN RÖV!" så klockrent. keep up the good work, girl. gillar din blogg.

evelina hultqvist said...

anonym: precis! vem vill inte bli tagen för ett bord liksom? ;)

anonym: tack för tipset! härligt att höra att mitt liv verkar sött, jag vet inte om jag kan hålla med om just det. kan däremot hålla med om att det är dom små misstagen som gör livet glatt.

anonym: Jag har inga hudtips, har aldrig gjort nåt speciellt med min hy utan bara haft turen att få ganska bra hud-gener i så fall. haha.
det tål dock att tilläggas att min hy är långt ifrån perfekt, men sånt man kan för det mesta dölja ganska lätt.

anonym: jag må vara bra på photoshop, men att sitta och fixa allas hy känns väl ändå lite överdrivet? tänk vilka obehagliga överraskningar man kan få när man sedan träffar folk irl.

elin: ja, det är verkligen någonting man borde berätta för barnbarnen (när dom kommit upp i krog-åldern) hah

Anonymous said...

haha, fixa hyn i photoshop. orka liksom. fatta att tjejen bara använder smink som dom flesta andra!

Anonymous said...

menade nog inte att sitta & fixa alla i ps.. mer en bra kamera, en bra blixt & gör bra grundredigering.
asså inget negativt. om det nu uppfattades så :)

Anonymous said...

Men lilla älskling, nu har du fått det lite om bakfoten. Det var fan inte daniel som upplyste idioten om att du inte var ett avlastnings bord utan , JAG. Daniel var inte änns i tillstånd att få ut nått annat ur käften medans han tippade omkring än: "hon är shå jäääävla snygg, sheer lite ut som eh, Laleh.."
To tell the truth :´D

<3

evelina hultqvist said...

Johanna: nu blev plötsligt historien ÄNUNU BÄTTRE! haha