Skittorsdag

Idag när jag kom hem från jobbet så var jag sur. Hade ingen aning om var den där surheten kom ifrån, men jag lyckades inte bli av med den! Sitter fortfarande och känner mig lite sur utan att riktigt veta varför.
Om jag ändå kunde skylla på nåt vettigt! Kanske beror det på dom där skorna jag borde köpa men inte har tid att hitta, eller den där flaskan vin jag vill dricka men inte kan dricka. Ytlighet deluxe. Eller så beror det på nåt helt annat som: trötthet, PMS eller att du inte dök upp lika perfekt som i min dagdröm eftersom du dök inte upp alls. Sur är jag i alla fall, och antagligen beror det på någon skitsak som jag inte ens kan sätta ett finger på. Antagligen beror det på ett tråkigt liv.

Min ljusglimt på torsdagar är dock relationsrådet i P3:s Christer. Jag gillar Christer varje dag, men just på torsdagar brukar det vara lite extra bra. Då får man lov att gotta sig i andra människors känslor och problem, och för en stund glömma sina egna. Eller ah, "gotta sig" är inte riktigt rätt uttryckt eftersom jag känner en instinktiv känsla av att vilja komma med goda råd till alla människor som ringer och mailar in.
Vad har jag att ge goda råd om?
- Bli aldrig ihop med någon som behandar dig som skit.

Eh.. ja.

Det roligaste på länge var då en kille hade skrivit in till en sexspalt, han var minst sagt i desperat behov av hjälp.
Frågan han ställde var,
- Ska även pungen föras in i hålet under samlag?
Svaret han fick var,
- Om plats finnes.


HA HA HA.

3 comments:

Anonymous said...

relationsrådet är höjdpunkten på torsdagar ja!

Anonymous said...

Åh, herregud. VAR hade han fått det ifrån? Haha!

Anonymous said...

HAHAHAHA, pungen?! Hahaha. Stackarn.