I never gave you permission to go out tonight

ÅÅÅHHH vad jag vill dansa!! Jag vill gå ut och dricka alkohol, jag vill bli full, jag vill umgås och höra bra musik, men mest av allt vill jag bara dansa!!! DANSA, DANSA OCH DANSA.
Mina ben blev alldeles galna idag på jobbet, och jag kunde inte hålla mig. Jag kunde inte stå still, jag var så glad och rastlös i någon konstig kombination. Jag är glad att mina kollegor skrattar med mig och inte åt mig dom gångerna det kommer en bra låt på P3 och jag inte riktigt kan hålla mig. JAG FICK DOM ATT DANSA PÅ ARBETSTID! Är nästan lite stolt. Faktum är att jag trivs jättebra på jobbet, vi har roligt, men det är ändå hemskt att ha så lite tid för nöje.
Jag vill inte leva mitt liv i gråa arbetsbyxor med en display i handen, jag vill gärna leva det på dansgolvet iklädd självlysande kroppsstrumpa i neonfärger! Jag vet att det här bara är under en tidsbegränsad period, men mina dagdrömmar blir bara mer och mer extrema. Snar står jag väl där på arbetsbänken i min lila glitterbody, förverkligar mina drömmar, och tror att jag är nåt. Herrejeus. Haha.

2 comments:

Anonymous said...

och vi älskar fortfarande din blogg, och önskar att det vore vi som skrev den.

evelina hultqvist said...

känns roligt att höra, blir peppad på att fortsätta skriva! tack!