Sömnproblem deluxe

Vaknade 12.56 idag av att telefonen ringde. Det var en hiphopare som undrade om han väckt mig. "Neejrråå, jag är bara lite hes", blev mitt svar fastän jag lät som en skabbig jävla wiskey-tant. Skulle aldrig kunna stå för att jag sover lika länge som den värsta sortens tonåring. Sömnproblem = opålitlig och förvirrad. Jag vill ju vara seriös affärskvinna. Jag tror dock att han förstod att jag drog en vit lögn, för han erbjöd sig att ringa tillbaka eller maila istället. Jag stod naken i vardagsrummet och försökte övertyga honom om att jag var piggare än någonsin.
Dum idé att försöka sova ut idag.

Första blicken jag slängde i spegeln idag var långt ifrån en fröjd för ögat.
Jag blev först chockad över blåtiran jag hade under höger öga varpå jag blev ännu mer chockad när jag insåg att det var en "naturlig blåtira". Värsta peppen *inte*!

Måste betala räkningar. Hatar att göra seriösa saker när man kan supa.

No comments: