Solsken i mitt huvud

Mina ögon känns så små att dom likagärna hade kunnat försvinna i i huvudet utan någon större skillnad. Jag har ätit chips till frukost. VARFÖR? För ungefär en halvtimme redan började jag "gör mig iorning" för att kunna hitta på någonting kul denna dagen. Jag rakade armhålorna tre gånger fastän jag inte verkligen behövde, tog på deo -for men, som jag sedan toppade med LdB.
Det börjar bli hög tid för att klä på sig, men jag är så otroligt trött på mitt klädutbud. Mjukisbyxor 4 life, säger jag bara!

Jag vill

- Umgås mer med min kamera i andra, mer exotiska länder
- Äta glass från lejonet och björnen
- Ligga under täcket tillsammans med "the one"
- Få en helkroppsmassage
- Lura någon att jag är 28 år

2 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anonymous said...

Glassen på Lejonet och Björnen fixar vi en dag. du ver det ligger presic breve mig. yeäh!