En bild på mig + 10 fakta om mig.


Här har vi alltså en bild på mig från just nu. Lite lagom sliten med håret i ansiktet och stirrig blick.
Och till dagens ATT GÖRA:

Skriv en lista med 10 fakta om dig själv:
1. Jag föddes en halv minut före min tvillingsyster Emmeli.
2. När jag var liten led jag av så svår bacillskräck att jag var tvungen att gå i terpi.
3. En av dom bästa sakerna jag vet är att åka till mamma och pappa och sova över.
4. Jag har varit med på småstjärnorna (som dansare).
5. Jag har ett ärr på min kropp som är ca 40 cm långt.
6. Min starkaste längtan i livet är att få bli mamma.
7. Jag har träffat Michael Jackson.
8. Om jag inte blir fotograf vill jag bli barnmorska.
9. Jag är vänsterhänt.
10. Idag skrev jag min första tenta någonsin och blev godkänd.

1 comment:

Anonymous said...

det var en bra lista, må jag säga