Style it light

När jag inte bloggar här på ttt-truth slänger jag upp ett och annat inlägg på Yahoo's nya sajt Style it light där jag har fått äran att vara deras Sverigeredaktör. Hela kalaset ska handla om mode och stil, men eftersom jag har fått relativt fria händer och anser att stil är så mycket mer än trender och runway-modeller så försöker jag skriva om allt mellan himmel och jord i kombination med trevliga bilder att vila ögonen på. Alltså, heminredning, färg, konst, vackra bilder, personlig stil, spännande designers, loppisfynd.. ja, ni fattar väl? Ni är varmt välkomna att kika in där om ni vill! Kan också avslöja att det är på grund av detta projekt jag stängde ner bloggen så hastigt och lustigt. Style it light-projektet är nämligen en satsning i samarbete med Coca Cola light och jag hade en del fotomaterial jag blev tvungen att plocka bort om jag ville vara en del av detta. Sagt och gjort.

Har ni roliga idéer om vad jag borde blogga om på Style it light-sajten blir jag mer än glad för tips på spännande internetsidor, små nyuppstartade designkollektiv, era favorit modefotografer, normala människor med rolig stil och allt annat som kan tänkas värt.

2 comments:

Fanny Nordmark said...

Låter kul! Du kommer göra ett sjukt bra jobb!

a diary full of love letters said...

wooow vilken ära ju! grattis!