födelsedagen i bild

födelsedagen vände från ganska tråkig och jävlig till en bra dag, och världens roligaste kväll. tack o lov att man har underbara vänner.

efter en frodig frukost/lunch promenerade jag och emmeli in till stan. jag hittade min absoluta favorit street art-kompis.

det blommade och jag fotade såklart! *freak*



vi järntorgshängde lite och njöt av tvillingstunden. hehe.

sedan hamnade vi på da matteo.

där blev det kaffe, födelsedagscigg och gött häng.

bästa joel var snygging + cool i vickys solglasögon och jag var ocool rökare.





mötte upp en fin men bitter cykelkille som inte ville vara med på bild men han fick vara det ändå!

efter jobbet gick vi till maniana och åt tapas och drack öl. här är emmeli med "kvinnan" och anders.

astrid var en stämningshöjare!

sedan hamnade vi (såklart) på publik.

britta bjöd på öl!

puss!

jag var asnöjd med dagen/kvällen och sjöng hela vägen hem så att dom andra skrattade ihjäl sig.


No comments: