Nu börjar det

Ingen som läser den här bloggen regelbundet kan väl har missat att det finns en kille som heter Olle som jag tycker väldigt mycket om. Som mitt förrförra inlägg avslöjade blev vi sambo-kombos nu i helgen och det kändes såklart himla fint. Han kom hit från Göteborg i lördags, jag lagade middag, bjöd på massor av vin och vi firade att vårt lilla stockholmskollektiv var samlat. 
På söndagen vaknade jag av solen som sken in i mitt rum och berättade om ett underbart väder. Och  även fast det fortfarande är snö och vinter så har det börjat värma nu! Efter en promenad runt sjön som ligger bara 5 minuter från vår lägenhet satte vi oss på balkongen och bara njöt. Första tröj-stunden 2013 och det kändes fantastiskt!

Idag känns det dock inte lika fantastiskt då söndagskvällen överraskade med feber och sjukdom men den ska sovas bort dom kommande dagarna så att jag kan njuta mer av att det börjar bli vår sen.

 

No comments: