Livet

Har knappt hunnit äta på senaste tiden för allt som måste göras. Efter farmor och Leos bortgång hamnade jag liksom lite efter i livet, mest med skola som jag missat efter tid som spenderats med familjen, på sjukhuset eller någon annan stans som just då varit viktigare.
Nu har jag jobbat i 110 för att hinna ifatt med alla måsten och jag har förvånat mig själv över hur bra jag lyckats vara, hur stark och känner mig och vilken pondus jag haft på senaste tiden.

Mycket har hänt i mitt liv.
Som den lilla detaljen i mitt liv att jag kommer lämna Göteborg och flytta till Stockholm i januari. Letar boende som fan men det är lättare sagt än gjort. Blocket är rena köttmarknaden och hyrorna i huvudstaden är sjuka.

Spännande med något helt nytt i alla fall. Det är på tiden.


2 comments:

Sara said...

en bekant till mig vill hyra ut sin etta mellan 1 januari-mars om det är intressant!

julia said...

omg, välkommen!