Instalife

Veckan började med mitt livs värsta avsked. Efter begravningen begravde jag mig själv i sängen resten av dagen med undantag för ett bad+ansiktsmask.

Tog en solig promenad med en fin liten gosse och passade på att ta ett foto till min hallspegel.

Var lagom sammanbiten.

Tvättade typ tio tygpåsar och tittade på typ hundra tända ljus.

Var bakis efter mitt i veckan-fylla och promenerade runt i ett inte allt för inbjudande frölunda.

Var ute på långgatorna och firade Jennys födelsedag med dom här.

Bakisshoppade och bjöd på middag.

Fick ärva världens finaste sak av en fantastisk farmor, en leopard och palmbladsbikini. Och någon skrev en desperat lapp på andra långgatan.

Avslutade veckan med långpromenad på kyrkogården tillsammans med en av dom som får mig att må som allra bäst.



No comments: