Verkligheten i efterskott

Senaste tiden har var berg och dalbana. Verkligheten är ibland långt ifrån vad man vill att den ska vara . Här är en liten iphone-besättelse om hur delar ur mitt liv sett ut senaste veckan:

Bestämde mig för att börja samla på hundar som väntar på husse eller matte utanför affär. Har fått ihop några stycken, men den här är helt klart bäst.
Har väntat på färjan i evigheters evigheter.
Jobbade klart med mina bilder som just nu hänger nere på konstrundan i Skåne.
Var i skolan till sent på kvällen.
Och plötsligt efter mycket pillande, klippande och klistrande hade jag mina bilder precis som jag tänkt mig.
Drack öl med klasskamrater på andra långgatan när den var som allra härligast och firade att påsklovet hade börjat.
Hittade en döing på vinden...
Åt lunch med två av mina favoriter i Haga. Emmeli var i Göteborg i ett par dagar för att sedan packa väskan och åka till Spanien i en månad.
Utsikt från vinden. Hängde undan vinterjackor.
Tittade på fåglar på väg till gymmet.
Var trött och full i linnéstan.
Köpte påskblommor och hade lägenhetsvisning. Glad påsk alla!

No comments: