Hej folket, jag saknar er!

Att man kunde sakna en blogg så här mycket visste jag inte! Eller kanske saknar jag mest att få ordbajsa av mig. Eller så saknar jag att ha mitt eget ställe. Eller så saknar jag helt enkelt er som så kravlöst besökte den här sidan med jämna mellanrum och tyckte till om mina ord och bilder.
Ja, jag saknar er och jag saknar ett forum att få skriva av mig på så nu tar jag upp det här igen.

Bilderna nedan är ett utdrag av vad som hänt sedan jag började blogga på semaine:





























5 comments:

lyckorusimagen said...

Välkommen tillbaka! Fint & klokt initiativ.

Martina said...

åh vad bra att du är tillbaka här, gillade aldrig semaine. bara därför tänker jag nu börja kommentera mycket mer för att vara säker på att få ha dig kvar här. heja dig!

t said...

men åh, ja, kom tillbaka! semaine är inge bra ju!

evelina hultqvist said...

men jaa! kommentera mera! ni är bäst!

Elina said...

åh! vad bäst. och sjukt najsa bilder, blir så himla inspirerad av dig!