Viktigt!

På grund av ett annat jobb kommer jag under morgondagen stänga ner bloggen för en tid framöver. Alltså inte bara sluta skriva, utan dölja/ta bort den. Jag kommer fortfarande att finnas på semaine.se, där jag hoppas från hela mitt hjärta att ni följer med mig dit och går in och läser om vad som händer.

Ska försöka uppdatera mer aktivt där och göra samma grej som jag gör här och nu kommer snart få reda på varför jag stänger ner här så hastigt.

Puss alla, och tack för att ni har visat intresse för mitt ordbajsande och mina bilder. Det betyder mycket!

11 comments:

Olof said...

obs obs obs dölj bara, det skulle vara en shame om du raderade allt fina du har bloggat om de senaste 4 åren!! jag kommer sakna denna blogg

Lisa said...

Kommer du tillbaka här sen?

daisy said...

Ta inte bort, bara dölj!!! Hoppas du börjar blogga här igen sedan. Och att arkivet finns kvar så man kan titta på alla dina fina bilder.

inte nu kanske sen said...

ja snälla ta inte bort!!!

linea said...

kommer att sakna den här bloggen, hoppas du tar upp den igen!

malinlisahermansson said...

åhnej. men lycka till med det du ska göra

Caroline said...

tack själv Evelina!

Anonymous said...

ta inte bort bloggen!

Anonymous said...

radera inte

Anonymous said...

varför kan man inte kommentera på den andra bloggen?

evelina hultqvist said...

Man kan kommentera, men man måste klicka in på inlägget man vill kommentera!