god jul

OKEJ. nu tvingar jag mig själv, ta mig samman och åka hem till min familj utanför stan. har haft en fin dag med jossan i köket, druckit kaffe och pratat om livet. någon jag saknat mycket känner jag.
men på något vis föll jag ändå sönder och samman över en liten struntsak efter att hon gått härifrån. ringde pappa och grät som ett barn i hans öra. som om jag trodde att han trolla så att jag kände mig pepp igen. imorgon är det julafton, och då vill jag bara kunna släppa alla tankar som handlar om att jag är dålig eller inte räcker till och bara kunna ta det lugnt och njuta av att få umgås med hela min familj.
försöker bli stark och bra igen.

god jul människor. hoppas ni har det bra i alla fall.


5 comments:

Annette Pehrsson said...

god jul evelina, hoppas det känns bättre imorgon!

Mazza said...

vi har likadana julkulor du och jag!

evelina hultqvist said...

tack annette! hoppas du får en fin jul.

evelina hultqvist said...

och julgranskulorna är sjukt söta! ett bra köp!

Lisa said...

god jul. kramar på dig.