den onda och den goda

blev så glad när jag hittade den här bilden på annas blogg efter en lång jobbdag.
det är lite lustigt att jag och emmeli ofta (dock med viss ironi) blivit kallade för den onda och den goda. dels på grund av hur vi valt att se ut, men också för våra personligheter. när vi var yngre var emmeli mycket tuffare än mig. Hon stod för vad hon tänkte och tyckte till 100%, även fast det ibland var lite knasigt, och hon var inte rädd för att hamna i konflikter om det behövdes. jag däremot ville gärna vara folk till lags, och var rädd för att folk inte skulle tycka om mig.

tack och lov har våra roller blivit mer suddiga då vi blivit äldre. jag är inte alltid en mes, och emmeli har tonat ner sig lite. hehe.
här tycker jag dock att anna gör en helt fantastisk ny version av oss som den onda och den goda, fast med lite ombytta roller. me like!


No comments: